+ Na dobrém místě.
- Personál byl velmi neochotný, jela jsem vyměnit starou sim kartu (na které neběží 4g a LTE data) za novou, aby toto fungovalo.
- Ke stejné výměně (u druhé sim) mi u O2 stačil telefon, občanský průkaz a asi 5 minut - personál mi ochotně zajistil celou výměnu.
-
- U Vodafonu kromě občanského průkazu, požadovali heslo do samoobsluhy, které jsem nevěděla... bylo mi řečeno, že v tom případě mi prý kartu nevymění, a kdybych se nebránila poslal by mě obsluhující domů. Následně požadoval poslední dobytí kreditu... to jsem vyhledala v el. bankovnictví. Kartu mi předal v obálce, na žádost o instalaci karty do telefonu mi oznámil, že karta bude aktivní až za hodinu a tudíž to nemá cenu dělat... nechť si jí aktivuji sama a přidal informaci, že pravděpodobně přijdu o tel. kontakty, které na kartě mám. A poznamenal, že kontakty se dnes již na kartu neukládají, že toto dávno nikdo nedělá.
- Obsluhující byl naprosto neprofesionální, arogantní a klienta je schopný poslat domů, aniž by vyřídil jeho požadavky. Rozhodně nedoporučuji a uvažuji o změně operátora...
Obsluhy v této prodejněpoškozuje jméno firmě. Rozhodně nedoporučuji.