+ Klady- jsem klientem 30.let jediný klad je síla zvyku a místo bydliště
- Ženský kolektiv zaměstnanců banky
- Má asi značný syndrom vyhoření.
- Jakékoliv požadavek je pro ně problém. Velmi dlouhé čekání vyřízení věci. Značná neochota. 30 let jsem klientem této banky a cítím se tam čím dál hůř. Je to smutné měla bych se cítit čím dál líp. Otrávený přístup zaměstnanců mně čím dál víc. I na drobné požadavky čekám velice dlouho. Celá má rodina má tuto banku ale zvažujeme že přejdeme do jiné. Již při vstupu tváře zaměstnanců vystihují odpověď co zase ti co zase lidi chcou že je rušíme. A tak to by jsme se určitě cítit my zákazníci neměli.
- Asi by to chtělo zaměstnance trochu omladit aby byl vidět jiný přístup. Chybi usměv chybi ochota chybi vstřícnost.
- Je to zle. Chodit tam je pro mě za trest.
Chodit tam je pro mě jak velký trest.
Ačkoliv jsem klientem 30.let.
Syndrom vyhoření zaměstnancích značně znát.
Chybí úsměv chybi ochota chybi vstřícnost
Dlouhé čekání na jakékoliv drobné požadavky klienta
Jako klient se cítím že je obtěžuji