Obecně strašné chování personálu i vedení prodejny jako celku. Deklarované ceny často neodpovídají cenám prezentovaným na štítcích u zboží, neochota prodavaček reagovat na tuto vlastní chybu hypermarketu (nebo co to je), půl hodiny před zavíračkou hlásí v rozhlasu výzvy k opuštění prodejny, dvacet minut před zavíračkou často vyhazují nakupující sami zaměstnanci, často nefungují vůbec osobní pokladny a pouze a jen ty automatické, které evokují nacistický digitální koncentrák. neosobní a robotický přístup většiny personálu, vrcholem byl dnešní Štědrý den: MeinKampflandeři si napakovaly svoje nadnárodní kapsy na šíleném předvánočním konzumu, když jsem dnes přijel v 11:45 na parkoviště, dveře marketu byly otevřené, potřeboval jsem jen 1 mléko. V 11:46 jsem došel ke dveřím a v nich už stála parta konzumfašistů a bez jakékoliv slušnosti mně a dalším právě příchozím vlastními těly (jak dojemné ovce učinila z těch špatně placených ubožáků tato nadnárodní konzumní mafie) bránila v přístupu do dosud otevřeného krámu, bez jakéhokoliv náznaku omluvy nebo úcty, prostě jste nám už dost peněz nechali, tak pro vás pár posledních, kteří něco na poslední chvíli potřebujete, tady už prostě nejsme... se podívejte, máme psáno do 11:45, tak máte smůlu... doslova... maně jsem si vzpomněl na kultovní scénu z fastfoodu ve filmu Volný pád.. "znáte heslo Náš zákazník, náš pán? Tak já jsem... ten zákazník..." Velká hanba těmto ubožákům, kteří se neváhají na Štědrý den chovat lidsky a slušně, s pokorným přístupem a omluvou by faktická informace o zavíračce zněla úplně jinak. Ale jsme prostě v buranských, obhroublých a trapných Čechách..