!!!!!! V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NEDOPORUČUJI !!!!!!
Na dovolenou jsme ani neodletěli. Prodejcem / zprostředkovatelem zájezdu byla Invia, která se v případě problému k situaci obrací zády a zříká odpovědnosti, protože je ,,pouze´´ zprostředkovatel, který za nic nemůže.
Po obdržení podrobných pokynů k cestě, včetně voucherů na letenky a ubytování, mi zaslali informacim že byl zrušen let z polského letiště Katovice na řecký Rhodos a nabídnuli alternativu letu, která byla zcela nesmyslná, jelikož se jednalo o let z německého letiště Münster Osnabrück, které je vzdálené od Katovic cca 1200 km. Měl jsem domnění, že se jedná pouze o hloupý vtip, ale bohužel nejednalo.
K tomuto jsem se vyjádřil ještě tentýž den, že tato nesmyslná alternativa pro nás není v žádném případě akceptovatelná. (I z důvodu, že cestujeme s malým dítětem).
Já, jako zákazník, jsem sám našel alternativní let, který se nejblíže podobal tomu našemu, co se týče dne, místa odletu a času, pouze s jinou společností (LOT). Jediný úkol společnosti Invia byl tedy zjistit, zda nám bude tento let poskytnut, nebo ne. Toto však trvalo téměř týden, kdy nám sdělili, že tento let by byl možný za příplatek 1510 euro!!!, což jsem již podruhé přemýšlel, jestli se jedná o vtip. Bohužel nejednalo. Dokonce jsme byli otevřeni i variantě, abyste nám poskytli srovnatelný zájezd, který by odpovídal kvalitě našeho objednaného i včetně drobné úpravy termínu. Tudy také cesta nevedla.
Od prvního dne jsem urgoval Invii, aby nás informovali na čem jsme a okamžitě nám byl nabídnut náhradní let a nebo storno zájezdu. Vyjádření však stále jen oddalovali s tím, že se čeká na vyjádření pořádající CK - LMX.
Po týdnu mi byla konečně zaslána Žádost o vrácení přeplatku, kde se ptám již po třetí, zda se jedná o vtip!!! Za zájezd jsem platil 1 108 euro = 27 185,-. Byla mi poslána žádost o vrácení částky 887,91 euro. O zbytek jsem se musel opět doprošovat. A po dalších pár dnech mi byl tedy zbytek peněz slavnostně poslán zpět.
Od počátku vzniku této situace, jsem slyšel pouze výmluvy a jen to, že zprostředkovatel čeká na vyjádření CK LMX.
2 týdny před odletem nám tak zkazili nejen dovolenou, ale také svatební obřad, který měl být součástí této dovolelné a ještě nám drželi naše finance za zaplacený zájezd o které jměli v takovéto situaci okamžitě vracet zpět.
Pokud se dostanete do podobné situaci, čeká vás dlouhá cesta.... v žádném případě vám vaše peníze za zrušený zájezd nevrátí automaticky.
Pokud mohu doporučit, raději si při výběru dovolené na Invii rozklikněte ,,Informace o hotelu´´, kde uvidíte Pořádající CK a u té si za stejné peníze zájezd objednejte na přímo, protože Invia vám v případě komplikace nebude zdaleka nápomocna, jako byla při rezervaci a platbě zájezdu.
Nyní čekám, jestli se společnost Invia k situaci postaví čelem a podá nám návrh na alespň nějakou kompenzaci za způsobené problémy a ušlé finance spojené s obřadem, výběru jiné v této době samozřejmě dražší dovolené, atd.