+ Neomezený vstup do wellness
- Neochotný personál restaurace - baru, kdy po příchodu do restaurace i přes rezervaci míst si vás nikdo po dobu 45 minut nikdo nevšimne (a to sedíte přímo u baru), takže odejdete, protože vás to přestane bavit
- Při výběru z jídelního lístku se sice dozvíte co zvolené menu obsahuje, ale není uvedená gramáž porce, takže až se dočkáte a jídlo je vám přineseno jste překvapeni "velikostí a množstvím" porce. Na dotaz ještě před výběrem z menu, proč není gramáž uvedená se dozvíte odpověď, že to tady nechtějí uvádět
- Zmatky při účtování, kdy se vede jeden společný lístek na číslo stolu, ne na číslo pokoje - proč to jde ve wellness a ne na baru
- Pokud nestihnete před oficiální zavírací dobou restaurace dopít, co jste si objednali, jste požádáni, aby jste si to dopili v hale před restaurací a to i v případě, kdy se jedná o početnější skupiny hostů nezávislých na sobě
-
Neochotný personál restaurace - baru, kdy po příchodu do restaurace i přes rezervaci míst si vás nikdo po dobu 45 minut nikdo nevšimne (a to sedíte přímo u baru), takže odejdete, protože vás to přestane bavit
Při výběru z jídelního lístku se sice dozvíte co zvolené menu obsahuje, ale není uvedená gramáž porce, takže až se dočkáte a jídlo je vám přineseno jste překvapeni "velikostí a množstvím" porce. Na dotaz ještě před výběrem z menu, proč není gramáž uvedená se dozvíte odpověď, že to tady nechtějí uvádět
Zmatky při účtování, kdy se vede jeden společný lístek na číslo stolu, ne na číslo pokoje - proč to jde ve wellness a ne na baru
Pokud nestihnete před oficiální zavírací dobou restaurace dopít, co jste si objednali, jste požádáni, aby jste si to dopili v hale před restaurací a to i v případě, kdy se jedná o početnější skupiny hostů nezávislých na sobě.
Je obrovský rozdíl mezi poskytovanými službami - recepce a wellness bez připomínek, restaurace/bar katastrofa. Při pobytu se snídaní předpokládáte, že si alespoň oběd nebo večeři dáte v hotelové restauraci, domníváte se, že se najíte - první dojem - velikost porce, která vás překvapí; druhý dojem - chuťově dobře vyladěné jídlo; závěr - nespokojený hladový host znechucený přístupem a zájmem personálu, který neví, jak vypadá vstřícnost a ochota